سان تولز ابزار وبلاگ نويسان SunTools.ir

شماره تماس مدیریت: 09130819092 سامانه پیامک: 5000221001110
جهت پشتیبانی با ایمیل با ایمیل info@hostsun.ir در ارتباط باشید

ابزار های وبلاگ نویسی

هاست سان|فروش هاست و دامنه

« سان تولز ابزار وبلاگ نویسان

بزرگترین سیستم خدمات وبمستران در ایران »

چگونه آيكون Address Bar ‌را تغيير دهيم؟!

شما مي توانيد آيكون ويژه جست وجوگر وب (IE) را برداشته و به جاي آن لوگوي انتخابي را جايگزين نماييد. اگر به سايتتان مراجعه كنيد متوجه مي شويد كه يك لوگوي (e) آبي با يك كادر سفيد در پايين صفحه، Status bar، نوار عنوان و در آدرس سايت ها قبل از URL، Address bar وجود دارد. مشابه همين لوگو در منوي Favorites و پنل folderقبل از آدرس سايت ها نيز وجود دارد. شما مي توانيد اين علامت را با آيكون ويژه و مطلوب خودتان عوض كنيد. تمام كاري كه انجام مي دهيد اين است كه تصويري را طراحي كنيد و اطمينان حاصل كنيد كه فرمت و اندازه آن مناسب و درست است. سپس آن را در Root Directory سايت خودتان Upload كنيد. مي توان از هر كدام از بسته هاي نرم افزاري گرافيكي كه كاركردن با آن را مي دانيد جهت ايجاد چنين آيكوني استفاده كنيد و يا اين كه يك برنامه مخصوص ايجاد آيكون را از اينترنت پيدا كنيد تا كار برايتان راحت تر شود. در اين برنامه ها فايل هاي الگويي وجود دارند كه ايجاد آيكون مورد نظر را برايتان ساده مي كنند. يكي از اين برنامه ها Microangel 5.05 است كه در سايت (www.impact soft.com) قرار دارد. سايت هاي ديگري كه در اين زمينه مي توانند به شما كمك كنند،
((www.icon factory.com و(www.iconedit.com) مي باشند. ما در اين قسمت از Iconedit استفاده مي نماييم.
گام اول - نرم افزار را نصب كنيد
پيش از هر اقدامي بايد نرم افزار Iconedit را كه نرم افزار ساده اي است، نصب كنيد. كار شما ايجاد يك تصوير با كيفيت بالا است كه هدف سايت شما را به روشني معرفي كند.
گام دوم - اندازه ها را معين كنيد
يك لوگوي ۱۶*۱۶ يا ۳۲*۳۲ pixel را انتخاب كنيد. پيشنهاد مي شود از سايز ۱۶*۱۶ استاندارد استفاده كنيد.
گام سوم - لوگو بايد واضح باشد
نمايان بودن لوگو بسيار مهم است، به ويژه براي سايت ها و فعاليت هاي جا افتاده كه يك لوگوي مبهم غالباً گويا نخواهد بود. مي توانيد يك لوگوي آماده را وارد كنيد و سپس آن را طبق دلخواه تغيير دهيد.
گام چهارم - آيكون خود را Upload كنيد
حالا مي توانيد لوگوي خود را در شبكه بگذاريد. اگر مي خواهيد آيكون ويژه جديد شما در تمام صفحات سايت تان ظاهر شود، بايد تصوير را در دايركتوري Root روي سايت بگذاريد و اطمينان حاصل كنيد كه آن را «Favicon.ico» نامگذاري نموده ايد. به طور مثال www

.yourwebsite .com/favicon.ico

براي هر يك از ساب فولدرهاي سايت بايد اين كار را انجام دهيد و بايد وضوح هر يك را به طور جداگانه در هر بخش از سايت اصلي تان اصلاح كنيد.
گام پنجم - يك Favourite جديد بسازيد
اگر براي ايجاد سايت تان از ابزار online استفاده كرده ايد، مانند Lycos Tripod service در آن صورت ممكن است لازم باشد، كه فايل آيكون را به صورت Gif روي سايت ببريد و سپس آن را تحت Favico.ico مجدداً نامگذاري كنيد. حتماً لازم است اين كد را در ابتداي صفحه HTML اضافه كنيد:

< Link rel="address bar icon" href= "http://www.yourwebsite .com/favicon.ico")

همه Link سايت هايتان را در Favourites پاك كنيد، history را نيز پاك كنيد. سپس دوباره به سايت تان بازگرديد و يك favourites تازه بسازيد.
گام ششم - اگر آيكون ظاهر نشد
بعضي وقت ها، حتي وقتي كه آيكون جديد در منوي favorites شما ظاهر مي شود، در address bar مشاهده نمي شود. لازم است يك بار همه مرورگرها و صفحات باز را ببنديد و مجدداً آنها را بازكنيد. حالا به جاي آن لوگوي IE آبي رنگ، قديمي ، تكراري مي توانيد اثري كه خودتان خلق كرديد را مشاهده كنيد.







بازديد :15940
برچسب ها : چگونه آيكون Address Bar ‌را تغيير دهيم؟!- چگونه آيكون Address Bar ‌را در وبلاگ و وبسایتمان تغيير دهيم؟!- -

نويسنده : رضا هوایی
تاريخ : شنبه 18 خرداد 1392
17:57
:: کد افزایش ممبر تلگرام برای وبلاگ و یا سایت
:: اسکریپت انتقال فایل از سرور دیگر به هاست خود
:: کد پاپ اپ برای هر آی پی یک بار در روز
:: افزونه رایگان چند زبانه کردن وردپرس WPML v3.5.3
:: کد نمایش توضیحات بیشتر در خود صفحه با کلیک روی لینک
:: ابزار اسلایدر عکس حرفه ای (سری 7)
:: کد نمایش صبح بخیر و...به صورت خودکار و نسبت به نسبت زمانی کاربر
:: كد باز شدن دو صفحه ي همزمان با يك كليك روی متن خاص
:: باز شدن سایت با پروتکل HTTPS
:: ابزار منوی کنار صفحه برای وبلاگ و سایت